dålig fantasi

Ja.. haha jag vet inte vart jag ska börja. Idag har jag vart superduper trött sov bara fyra timmar inatt och det är på tok för lite för mig!

Efter skolan idag ( som endast bestod av två lektioner) drog jag och Danni till centan, hon köpte ett par skitsnygga jeansshorts på Gina och jag som är pank fick bara titta på allt fint som jag vill ha... så är det jämt, när jag väl har pengar hittar jag ingenting men när jag sedan är pank så går det hur bra som helst för alla affärer att få in massa snyggt, typsikt!

Jag och D åkte iaf hem till mig sen och gjorde pannkakor och pluggade lite företagsekonomi. Sen ikväll har vi vart på bio och sett Marly och jag. Den var bra och rolig men sorglig.. Hade hört att den skulle va barnslig men det hindrar ju inte mig från att se den, tvärt om! mihihi.. hur som helst var den bra men jag grät som en dåre!

Kom hem ungefär vid halv tio och fick höra att AIK-MALMÖ slutademed att bajsmalmö vann, det var ju tråkigt tyckte jag! längesen jag var på en match nu, kan ju inte säga att jag är speciellt insatt men det är kul att kolla på matcherna och så.

Imorgon är det redan fredag igen och då ska vi hem till Aspen. Kul kul!

Nu ska jag slänga mig  sängen och läsa en tidning, blir nog Topp Hälsa så kan jag bli ännu mer taggad på mitt godislöfte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0