efter många om och men

Hej hej, fan va förvirrad jag känner mig. Bild på trenchcoaten ska komma upp idag.

Igår var jag ju i Solna som sagt det var helt okej kul. Det slutade med att jag och Sandra skulle sova kvar där men när vi alla gått och lagt oss så kunde jag inte somna ju. Jag har jättesvårt att somna om jag blir störd, men det var inte det som var det värsta utan jag har typ världens och då menar jag världens hosta och det är allra väsrt när jag ligger ner, jag kände att ingen kunde sova på grund av mig så efter många om och men så slutade det med att jag tog taxi hem kl 5 på morgonen. Kändes skönt att komma hem och sova.

Idag måste jag träffa Danni och ta en bild på trenchcoaten.

Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0