ett gott skratt förlänger livet

mitt huvud orkade inte mycket idag. åkte bara lite och fikade och sen drog jag in till stugan och chillade. gick ner och åt lunch med familjem på rudolf sen har jag inte gjort mycket mer. Middag åt vi på en pizzeria som vi har ätit på förut när vi vart här upp i ramundberget.

Imorgon tar jag bussen hem till Stockholm, är typ ändå sjuk så jag orkar inte åka mer haha men har haft det riktigt kul och mysigt här uppe i fjällen med familjen. Mamma, jag och pappa har suttit inne och spelat spel nu på kvällen medans Marcus och Andreas har vart ute och åkt skidor eftersom dom har natt öppet me liften och vissa backar. Jag har iaf skkrattat så jag gråtit nu när vi spelat, haha fråga mig inte varför men vi har kul. Sen är det även en sak som jag älskar med mina syskon, att vi har samma humor. Vi har suttit inne och skrattat åt en tant på tv nu på kvällen som har alzheimers, ABSOLUT INTE för att hon har en sjukdom för det är ju bara sorligt, utan för att hon va så himla skön och rolig, jag kan ju faktsikt berätta att tanten skrattade mycket åt sig själv med. Jag skrattar nästan jämt med mina syskon, nästan, ibland bråkar vi men jag älskar dom ändå, syskonkärlek kallas det väl??

aja shit vad jag babblar, fyfan asså haha.!

Nu ska jag titta lite på Björn Gustavsson och skratta ännu mer, åh älskade Björn! haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0