Halloj

Igårkväll Grillade vi korv och rökte vattenpipa i norrviken på den mysiga lilla udden. En trevlig kväll. Sånna borde man ha oftare.

Idag har jag vart i skolan. Ikväll ska jag plugga tyska och träna. Hatar att plugga älskar att träna! Det var verkligen inte igår jag tränade, jag tror jag inte ha tränat på typ tre veckor, fy! Men jag har vart sjuk, bortrest och så har det vart lov. Det kankse till och med är 4 veckor sen jag tränade sist, usch! Ikväll ska jag tillbaka och sen här det fortsättning igen med minst fyra gånger  veckan!!!!!! Juste! godislöftet går as bra, jag trodde att jag skulle ha skitsvårt men det har jag inte haft, klart jag blir sugen ibland men jag kan hålla mig. Jag är sånn, om jag bestämmer mig för något så kan jag hålla fast vid det.

Kommentarer
Postat av: daniella

lägg upp videosar sen!!

2009-04-27 @ 20:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0