halloj

Hejhej, bloggade aldrig igår, sorry! Skolan har satt igång nu igen och det betyder också att mitt "godislöfte" har satt igång. Jag ska nämligen inte äte godis och sånt ända fram till Magaluf som jag ska till i början av sommarlovet. Lite snäll har jag vart mot mig själv iaf och tillåter mig själv att dricka läsk nån gång i veckan och äta popcorn. Glass får jag jag äta men bara en gång på två veckor. Onyttiig mat är också okej, men bara bland. Annars ska jag hålla mig borta från allt onyttigt. Jag är väldigt motiverad och vet att jag kommer kunna klara detta! Ofcours ska jag fortsätta träna på som jag gör just nu, alltså minst 4 gånger i veckan.

Igårkväll var jag med Frida och Danni, det var jättemysigt och vi kollade på DH såklart, dubbelavsnitt och allt, kan det bli bättre? 
Ikväll har jag vart hemma hos Aspen och kom just precis hem, där har folk partat faktiskt, lilllördag idag ju! Jag tog det dock rätt lugnt eftersom att jag börjar 08:20 imorgon och så är jag supermegaförkyld, inte kul. En sak som verkligen var roligt var att jag fick träffa Tommy som kommit ut nu, det var ju ett tag sen. 

Ska strax hoppa i min sköna säng och försöka sova bort den här dumma förkylningen, för nästa helg är det IDOL och då vill man ju inte gärna va sjuk. 

Dröm sött sötisar 

Kommentarer
Postat av: Darja

haha lycka till med godisförbjudet din lilla gottegris! du snackar ju alltid på något ;) <3

2009-04-16 @ 16:19:46
Postat av: Amanda Wiberg

Darja: Haha ja det är just därför jag ska ha det här nu ju! och jag kommer klara det :D

2009-04-16 @ 22:59:13
URL: http://blondmee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0