Hundutställning

Igår skrev jag inte på hela lååååååååånga dagen. Detta berodde på att jag fick gå upp tidigt åka till KISTA på hundutställning och efter det skynda mig hem och hetsa ivägt till Johanna på middag. Sen när jag kom hem inatt så funkade inte mitt internet heller.

Som jag precis berättade så var jag på hundutställning. Var där med min moster och massa kompisar till henne. Jag åkte förstås dit för att titta på alla Chihuahuaor, åh jag vill ha en! Dom är så jävla söta! Myste lite med Mini och Ella två söta Chihuahuaor som är Evas kompis. Träffade massa söta hundar. Bilder kommer sen. Mojje som är Sivs hund gick det jättebra för, han vanna över alla hundar i sina ras och kom sedan grupptrea. Det var hans andra tävling så det var ju skitbra! Mojje är också skitsöt och han är brorsa med Evas hund Benny. Det kändes som att alla hundar där var släkt med alla värsta släktträffen ju!

Efter utställningen skjutsade Siv och Eva hem mig så att jga kunde springa in och hämta kläder och sånt, sen skjutsade dom mig till Johanna. Där lagade jag, Johanna, Matilda och Korpen mat. Kött klyftpotatis, sallad och beasås. Vi satt och pratade minnen i timmar och fick oss många glada skratt. Senare under kvällen kom det lite fler folk hem till Johanna.

Innan hemgång vart det en sväng förbi donken, där vi fick köpa småyougurts för 10 kr, ooouf! Seeeeeeeen efter en lång dag väntade sängen där hemma på lilla mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0