IDOL

Goddag! idag var jag uppe tidigt. Skulle ju till Ceca och sjunga, åååh va kul det är, sjunga är fan det bästa i livet!
Idag bestämmde vi vilken låt jag ska sjunga på idol, haha ja, jag ska söka, men absolut inte för att jag tror att jag är nästa idol. Jag gör det för att jag tycker det är en kul grej, man blir lixom bedömd av en riktig jury, och som alla vet är ju idol juryn väldigt ärlig och rak så det är kul att få höra vad dom tycker. Jag sökte ju förra året med och det var kul, fick dock köa i 9 timmar och det spöregnade och haglade, men en upplevelse va det. Sist jag sökte gick jag ju inte vidare men juryn sa att jag har "det" men att det inte räckte till att gå vidare så jag skulle öva lite och komma tillbaka nästa år, det tyckte ju jag va jättekul att höra eftersom det lixom inte bara va ett nej och hejdå. Så nu är jag tillbaka och taggad, haha får se om bedömningen blir bättre eller sämre i år.

Igårkväll blev det ingen bio, istället var jag med Aida och Fredrik och chillade hemma bara. Sen drog vi till statiol och köpte mys, morötter och dip blev det för mig. Fredrik drog hem och jag och Aida hem till mig och kollade på Sunes Jul.

Nu är jag på mamma och pappas jobb och väntar på mamiii, när hon slutar ska vi gå och köpa min efterlängtade väska, ni vet den där DKNYväskan som jga snackade om förut. Mihihi nu ska den bli min min min.
 
hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0