Matdagbok??

Duktig nu igen. Har vartit och tränat idag i två timmar Gym, Dans och Core! Går väldigt bra med Godislöftet fast jag har lite svårt att veta allt det där med maten. Jag äter lätt för lite. Jag gillar inte att äta, men det går åt rätt håll iaf. Jag kanske ska börja skriva matdagbok. Ni vet, skriva upp allt jag äter under en dag. Då får jag ju bättre koll och kan lättare se vad jag akn göra bättre, tillexempel äta mer och nyttigare. Jag har försökt att skriva upp vad jag äter men det är fett svårt att komma ihåg det. Vet inte hur jag ska göra, skriva det i bloggen kanske? haha. Då skulle jag iaf komma ihåg det.

Kollade såklart på DH och det var bra som vanligt. Fick hem min Vecko Revyn idag så den ska jag läsa innan jag somnar först ska jag dricka upp mitt gröna te och borsta tänderna. Sweet Dreams, Love and Kisses!

Kommer jag någonsin nå drömkroppen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0