suck and blow

Igår var vi hemma hos Matthis lite folk och hade det trevligt. Suck and blow var nog det mest nämnda namnet under hela kvällen. När klockand närmade sig halv fem kom Idas mamma och hämtade Ida, mig och Aida. Jag och Aida åkte hem till mig och jag somnade ganska så arg och rriterad vid ungefär klockan fem.

Klockan åtta  imorse väckte pappa mig för att vi skulle tll sjukhuset, göra nå halsprov eller så för att kolla om vi har typ halsfluss eller nått eftersom att pappa och andreas har det typ. Efter det åkte jag, mamma, pappa och marcus till Sollentuna centrum och åt frukost på Baldres. Kom hem igen vid klockan tio och då veckte jag Aida, hon och frukost och sen drog hon till stallet som vanligt. Jag somnade nästan på en gång och vaknar se av att Danni ringer och säger att klockan är halv fyra, då flög jag upp ur sängen och sen dess har jag ätit lite, städat mitt rum och tvättat.

Nu sitter jag här och väntar på bättre tider typ. Fan va seg jag känner mig.. vad händer ikväll? det vet jag inte än, får se vart viden tar mig. PUSS

Bilder från igår hemma hos Matthis. bilderna  bilr större om du trycker på dom...

         

Kommentarer
Postat av: jimmssssss

Hehe fina bilder :)

2009-04-10 @ 14:45:59
URL: http://blondme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0