Shopping

Halloj, igår var jag och Daniella först på stinsen och sen i cemtrum och shoppde. Jag köpte två tröjor, en vit med blåa ränder och en beige med svarta knappar(som jag inte får fram nån bild på), ett par jeans shorts och en sminkväska. Danni köpte strumpbyxor, hårnålar och curryketchup, haha.

När jag kommit hem och jag hade ätit middag så tog jag och Clara en promenad som vat efterlängtad, fck veta masaa skvaller som sagt. När jag kom hem väntade Aida och v gick och köpte glass på RIMI och sen drog vi hem till BästisAdde och kollade film, kommer inte på nu vad den hette men den var jättebra! Typ romantisk komedi, sånt gillar jag!

Kom hem vid typ halv två och då gick vi och la oss Aida och jag.

Idag har jag inga stora planer på vad jag ska göra, förhoppningsvis blir det bio ikväll, blir nog ganska lugnt ändå för jag ska upp tidigt imorgon för att jag ska till min sångpedagog kl 11 i ropsten.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0