Sov Gott

Åh va jag är trött, har ju chillat hela dagen men nu på kvällen har jag vart ute/hemma hos matthis med folk. Det började väldigt segt ikväll vilket antagligen berodde på att man är så seg och trött från igår, men den här kvällen var bestämmd sen innan och då kunde man ju inte bara dissa.

Det slutade iaf bra, eller bra och bra vet jag inte men kul! Vi drar några till Stariol och såklart har Robin (med en väldigt fin make up) och Matthis sina jävla hjälmar på huvudet och springer runt i bara kallingar ..  Bild på Robin like a transa kommer up sen och så ska jag även försöka bli meddlem på youtube så att jag kan lägga in roliga videoklipp här i bloggen. Men frågan är hur? alla användarnamn är ju upptagna, det får bli nått random som typ ogräs?

Nu ska jag hoppa i säng bilder från helgen kommer förhoppningsvis upp imorgon, God natt sötisar.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0