IDOL och Dennis 18 år

Hemma från en dag på IDOL. Som jag trodde gick jag ju inte vidare. Kommentaren va "Jättebra tack för att du sökte men tyvärr så går du inte vidare i år" ,ingenting att hänga i granen direkt tycker jag, hade vart roligare om dom sa vad som va dåligt så att jag kan träna på det.. men men.  :) Jag är inte besviken eller så eftersom jag inte gick dit för att bli "IDOL" (även fast det självklart hade vart skitkul att gå vidare). Det här är en kul grej att va med på framförallt för att man träffa så himla mycket männsikor. Vi lärde blandannat känna en tjej som hette Marie och hennes två killkompisar, som vi idag sotg/satt med medans vi vänta.

Igårkväll var vi hemma hos Dennis som fyllde 18 :) senare under kvällen var vi hemma hos johan och sen drog vi hem och sov. Skulle ju upp kl sju imorse lixom.

Snart kommer Danni, vet inte vad vi ska göra.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0