vilket väder!

vädret är ju helt underbart här hemma.

idga var jag nere i skolan en snabbis för vi skulle prata lite om resan vi tjejer ska åka på i sommar. Efter det har jag suttit i solen, och kollat på när bland annat Matthis och Marre spelat fotboll och sen hookade jag upp med Magdalena i centrum. Hon köpte en klänning och jag tre nagellack, ett läppstift och en ögonskuggspensel och så har vi ätit mjukglass som jga vart sugen på i typ två veckor nu.

Klockan åtta ska jag tillbaka ner till centrum, för att möta upp Marre, Matthis och Danni. För ikväll ska vi va här hemma hos mig och laga mat och så, får se om vi drar ut sen kankse. 

Skriver mer sen. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0