4 advent

godmorgon alla snygga! har nyss ätit frukost. idag ska jag och danni till stan och fixa extensions till mig och köpanågra julklappar. känns som jag verkligen är ute i sista stund. har inte köpt en enda juulklapp än. men det går nog bra ändå, vet ju på ett ungefär vad jag kan köpa. just nu är dte nån sherekfilm om julen på 5an, den är riktigt kul, jag gillar sherek, och juste ice age som vi kollade på igår var ju rolig en inte lika som de andra ice age filmenra.
 idag är det ju 4 advent, kändes som dte var 1 advent typ igår, helt sjukrt huyr fort dte här har gått i år. fast jag måste säga att i år har jag  verkligen sett fram emot juulen , jag har verkligen tycket att det vart mysigt. nej nu ska jag duscha nu innan jag måste åka ner till centrum och möta danni! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0