äckligaspindlar

ni kan inte ana vad som hände mig nyss! jag skulle plocka upp kläder som jag slängt på golvet, och när jag står där och plockar upp dom så märker jag att en jävla husspindel kryper på mitt bröst upp för min hals!!!!! jag är sjukträdd dför de där spindlarna och ni skulle sett min reaktion nyss. Jag skriker och sliter av mig kläderna och spreinger runt på hela nerevåningen. Efter den reaktionen, när jag började förstå vad som hänt, börjar jag skaka som en galining, ringer min mamma och börjar gråta. Satt och grät och pratade med mamma i typ 10 min. Det ända min mamma säger är att hon förstår hur det känns för att hon själv har haft en kackekacka mellan tuttarna. Fyfan för dessa äckliga kryp!

Min pappa kommer säkert bara tycka att det är kul och rätt åt mig eftersom han alltid tjatar på att jag inte ska slänga kläder på golvet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0