Aida är en lättlurad tomte

hej, här sitter jag och leker med webbcamen, haha hur lättroad kan man få vara.

Hahha jag har lurat Aida att jag har lagt upp en film på henne, mig, Danni och Johanna här på bloggen när vi dansar. Jag har ju iofs gjort det (den här Jibjab, när vi är små tomtar och dansar hiphop) men det roliga med det hela är att hon tror att någon har filmat oss i helegn på riktigt när vi var på Fabben. Jag sa att vi fyra hader gjort värsta dansen på dansgolvet och att någon hade filmat det. Hahaha så kul eftersom hon nästan fick panki och ba "neeeeej amanda! det kommer jag inte ens ihåg!!!!!! var jag så full i lördags?!!!! shit!". Men snart kommer hon  till skolan och kommer se att det inte är sant och att det bara är vi som är små tomtar i en hiphop video! hahah Aida din lättluradejävel skulle kunna lura i dig att du gjorde vad som helst i lördags ju! hahah :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0