bara babbel

nu har jag fixat mig lite, ska ta bussen snart och möta danni. ska försöka övertala henne att vi ska gå till drop in och äta sallad. mums. jag skulle behöva köpa kläder men jag kan inte, alla pengar går ju till julklappar, suck. fast jag tycker att dte är kul att köpa presenter och ge bort. fast bara till familjen och släkten, för dom vet man oftast vad man ska köpa. det är värren med kompisar och pojkvännen, tycker inte ni? att köpa till dom är så svårt för men vet aldrig vad man kan köpa. värst är ändå till killkompisar och, ja som sagt, pojkvännen. uscha. som tur är har jag bara kvar till min farmor och farfar så det lär inte bli så svårt, vet på ett ungefär vad jag kan köpa. nog babblat om ingenting. nu ska jag gå till bussen. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0