dagen hittills

bloggen lider idag. men jag har haft fuuuullt upp the whole day. Aida och jag ställde klockan idag och gick upp tidigt för att hon skulle tatuera sig. Så vi åkte till Märsta där hon skulle tatuera sig och mötte Nathalie. Aida gjorde en stjärna i nacken, blev jättefint. Sen träffade vi Gandja (eller hur det nu stavas) en hund som var så hilmma gullig. En liten amstaff valp, hon var bara tre och en halv månad, ni kan ju förstå att man blev kär. Hur som helt så åkte jag til Centrum och shoppade lite på Gina och sen hem. Pappa och jag har hållt på och ska göra klart min wlak in chloset sen dess, kommer bli grym!! Men nu nyss har jag vart och tränat shape på sats, hur jobbigt som helt.

ajaajajjaja jag bloggar mer sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0