danni
hittade dte här i dannis blogg, (hhaha sorry om jag kopierar danne;) )
detta hände i tisdags.

"både jag och amanda hade inget mat kort (vi brukar alltid dela annars) så det fick bli en macka för mig och sushi för henne. Sen blev jag sugen på att testa äta det med, vilket slutade i kaos. Amanda Ida och jag satt och as garva för jag tyckte det var så äckligt, ville bara spotta ut..
- Ida: Spotta uuut!
- Amanda: NEJJE! Vi är på resturang

Medans där sitter jag med ris och fisk i munnen och typ sätter i halsen för jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Men med hjälp av handen höll jag för näsan och tuggade och svalde till slut.
En minut senare.
- Ida: Ät den här :) (lax med ris, åt den där rullen innan)
- Amanda: NEJJE! Du kommer spy"

hahaha fyfan va kul det var! jag verkligen älskar sushi men danni verkligen hatade det. hahah vi kunde ite sluta skratta. har fortfarande bilden av den där lunchen i huvudet. till och börja med sitter jag och äter min sushi och danni vill smaka, men tvekar jättelänge, tillslut provar hon och stoppar in en hel rulle i munnen, ja och som ni förstår innan var hon nära på att spy. hon sitter och håller för näsan och tuggar som en galning, medans ida sitter och äter eller försöker äta mina rester, hon bara tappade allt med pinnarna och fick tillslut använda en gaffel. medans jag satt och tittade på och skrattade som en galning.

Kommentarer
Postat av: ida

de där jävla pinnarna alltså !! fyyfan

2009-12-05 @ 18:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0