kör

nu är jag hemma från skolan, har hunnit plocka ur diskmaskinen och ätit lite av min goda müsli. ska snart ta bussen ner tll centrum och möta upp Danni och Elin. Vi ska åka och läman pengarna för flaket och sen ska vi till Kista Centrum och kolla lite. Dom har ju byggt ut massa nu så ska kika på vad det är för nya butiker :) ikväll ska jag förmodligen träna.

imrogn är det fredag, så jävla skönt! har längtat till den här hlegen. imorgon på dagen ska jag johanna och danni baka cupcakes. på kvällen ska jag bara va hemma och ta det lugnt. men på lördag då smäller det! fest på fabben och då ska vi spåååra!

tänkte lägga upp en bild på mitt hår nu men ångra mig, när man tar kort på det ser det verkligen svart ut, det är väldigt mörkbrunt än så länge tills efter några tvättar, men på bild ser det verkligen svart ut, KATASTROF!

Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg ut ändå :)

2009-12-03 @ 17:21:04
Postat av: Frida

skicka bild till mig på msn :D jag går in på din blogg 10 ggr om dagen för att få se!!!! hahaha

2009-12-03 @ 19:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0