kort och gott

känns som dagen har vart super lång. först var jag i skolan, sen var det hem en stund och chilla lite innan jag skulle ner till centrum igen och möta elin och danni för att vi skulle till karlberg och lämna flakpengar. sen drog vi till kista och tuggade i centrum, haha, nej men tittade i nya butikerna och jag köpte en tröja, fast jag inte skulle köpa nått, bara kolla. men men sen var det raka vägen hem, äta lite middag och sen ut på en långpromenad med johanna haha som ni vet hur den gick om ni läst inlägget innan. efter det kämpandet så har jag bara vart hemma, duschat och försökt göra mig lite fin. nu ligger jag här i sängen och kollar på scrubs, låter ganske bra.


Kommentarer
Postat av: daniella

lämna flakpengar. sen drog vi till kista och tuggade i centrum, haha, nej men tittade i nya



hahahahhahhhaha

2009-12-04 @ 11:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0