såhär kul har jag

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Seg, om det är ett humör?
Favoritgodis: Lakrits
Är det nåt du absolut inte äter: blodpudding
Kläder just nu: jeans och stickadkofta
Musik just nu: på spotify
Vad sa du senast: Okej
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: ingenaning
Sommarplaner: Resa, jobba och ha jävligt kul
Fisk eller badkruka: badkruka
Saft eller alkohol: beror på
Hur många kuddar sover du med: 6 st
Favoritväder: Soligt och varmt
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: mina nära och kära och musik
Spelar du nåt instrument: nej, men jag sjunger
Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska
Sparare eller slösare: slösare
Bästa film: the holiday
Tror på liv på andra planeter: Ja, det är mycket möjligt, ofta vi är ensama?
Kommer du ihåg din första kärlek: Såklart
Älskar du henne/honom fortfarande: Nej
Har du några homosexuella vänner: mer bekanta
Tror du på mirakel: Ja aboslut
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: JA
Ser du dig själv som tolerant mot andra: haha vad bertyder tolerant nu igen?
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej inte just nu
Hur många barn vill du ha när du blir stor: En Willian och en Tindra
Bio eller promenad: Gillar båda
Är du kittlig: Jag kan hålla mig
Snarkar du? Nej
Stjärntecken? Våg
Rädd för insekter? Ja
Äckligaste insekten: Spindlar och Harskrankar
Största svaghet: Vad jag är mest svag för eller vad min svagaste egenskap är?
Det här är jag bra på: Att vara ärlig, ha kul, bestämmer jag mig för nått gör jag det, umgås, spontan.
Bästa bok? Hatar böcker!
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Läsa tankar
Vad vill du jobba som? jag vill hålla på med musik och tv, men skulle även vilja jobba med skönhet och hälsa
Chips, morötter eller godis? Godis!!!!
Pizza eller hamburgare? Pizza
Skriver du dagbok? Bloggen är min dagbok
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Jag har redan percing i öronen och naveln och tatuering på handleden.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) försöker alltid hålla det välstädat
Gungar du på stolen? Nu? nä..
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Man vet aldrig vad jag får för mig
Vilken hand håller du gaffeln i ? Olika
Är du rädd för blod? SKOJAR DU ELLER?! min största fobi, jag tål det inte.
Saltar du på maten? inte ofta, men det händer ju
Gillar du att sjunga? Jag älskar det
Anser du att du är stark? Men ja? jag är starkare än pippi, höhöhö
Brukar du sola? Nej
Vad gör du om du får hicka? Hickar?
Använder du knark?  hell no
Kaffe, te eller inget? Te
Har du en besatthet? Hahahha nejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0