träna och fixa jobb

jag har vart och tränat redan. annars brukar jag ju sova vid den här tiden. men jag var duktigt och gick och la mig vid tolv igår och ställde klockan på tio och gick upp och åkte och tränade stas power step. skönt att träna på mogronen tycker jag. nu ska jag duscha och fixa mig och sen ska jag ner till centrum, känns som jag bor där nu förtiden, men det blir väl så nu när det snart är jul och man måste fixa med alla julklappar. jag ska ifa möta danni där klockan två och köpa de sista klapparna och lämna ut cv:n här och där. nu måste jag ha en jobb! please i need it!!!! ska sköa på varje liten affär, i dont care jag kan städa toaletter om det nu är så.. nej okej jag skojade det skulle jag inte vilja, blääääää.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0