GÄVLE HERE I COME

Hej hej! Det är ju sportlov och då passar jag på att åka upp till Gävle en sväng. Min släkt bor där och jag ska hälsa på farmor och farfar och mina kusiner. Kommer nog bli skönt att komma bort lite. Väsby är ju bara för mycket ibland.

Carro och min Africa Queen (Aida) är här och vi ahr nyss ätit frukost, scones och smoothi som min mamma gjort, mums!

Igår hängde vi i stortsett på donken, haha nej men jag och Aida, Carro och Steffi chillade bara och åkte bil typ. haha men måste ju inte alltid göra något.

Hinner tyvärr inte skriva så mycket men ska försöka hinna blogga lite där uppe. Nu ska jag hjälpa Aida som e så gullig och håller på att packa i min väska, sen måste jag dra till tåget.

PUSS KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0