God morgon

God morgon alla underbara läsare.

Har nyss vaknat och jag vaknade av att min sångpeddagog ringde mig. Vi hade missförståt att jag hade tid hos henne idga, hon trodde det och jag trodde det typ inte. Så är det ingen sånglektion för mig idag. Vi bokade upp en ny nästa fredag kl 17:00 ist.

Kvällen igår tillbringades hemma hos Kim. Jag och Aida drog hem till mig vid halv två där min brorsa och hans kompisar hängde. Det blev Gitarr Hero och mat. Aida städade som vanligt, fast jag säger att hon inte ska, hon skylle på att hon har det i blodet (hon jobbar nämligen som städtant på en skola) och tycker då att när hon inte har något vettigt för sig så kan hon lika gärna städa. Det är ju egentligen jättebra men jag får lite dåligt samvete när det är hon som går runt och städar här ist för jag och min bror. Aja Aida, som sagt ingen tvingar dig!

Idag har jag inte mycket planerat. Det är fredag och solen skiner. Förmodligen ska jag ner och träna idag men det blir nog senare. Vet inte om jag sagt stt det är SATS jag tränar på..

Nu är det frukostdax, skriver mer sen. Ha en skön dag!

här kommer några mysiga bilder från kungsberget
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0