jag måste bara säga en sak

Jag är så otroligt glad över att jag har mina underbara vänner. När man behöver dom som mest så bara finns dom där och man vet att dom alltid ställer upp. 

När någonting känns jobbigt då vet jag att jag alltid har någon att vända mig till som gör just det än bra vän gör, stöttar, lyssnar och ställer upp.

Vissa har man kvar längre än andra, men sånt är väl livet. Man glider ifrån varandra.
 
En sak har jag lärt mig i alla fall, och det är att uttrycket "kärleken kommer och kärleken går men vännerna dom består" stämmer!

Alla kankse inte vet vad jag syftar på när jag skriver det där men ni som gör det, det är er jag skriver detta till.

Jag vill bara att ni ska veta hur otroligt mycket ni betyder för mig och jag vill framförallt säga tack för allt ni gjort och även gör.

Jag har inte alltid vart den där perfekta vännen och jag vill be om ursäkt för det.

Jag vill också säga att jag finns här för er always! (men det vet ni) JAG ÄLSKAR ER TJEJER, TACK!

(sen har vi ju min bästaste killkompis Andreas hultgren som även beyder otroligt, men det vet han ju redan, du är guld gubben!)

Kommentarer
Postat av: Frida

I love you!!!

2009-02-27 @ 21:32:00
URL: http://fcva.blogg.se/
Postat av: Caroline

du är bäst mandis! <3

2009-03-01 @ 17:32:28
URL: http://aochc.blogg.se/
Postat av: Amanda Wiberg

Mina tjejer!<3

2009-03-01 @ 23:22:53
URL: http://blondmee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0