juste!

Kanska ska berätta varför jag valde just blondmee som bloggnam. Vissa kanske tänker fjortis, andra kanske tänker "wannabe blondinbella" osv.
Men nej, anledninge till att jag valde blondmee var för att jag inte kunde komma på nått bättre, jag vill inte ha amandawiberg, dels så är det tråkigt och så heter de flesta för-och-efternamn. Sen har jag så dålig fantasi för att komma på nått. 
Det är faktiskt så att min hårinpackning heter blondme och jag tyckte det var coolt och dessutom kul och säga (lättroad, jag vet) så det fick det bli. Egentligen är ju inte bloggnamnet som är det viktigaste tycker jag utan det är ju det man skriver i bloggen som ska va bra, eller hur?

hur som helt, hope you like it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0