Kväll igen

Hejsanhoppsan.

Sitter här som vanligt känns det nästan som. Idga har jag bara myst hemma. Blev ingen träning, inte ens en promenad.

Just nu sitter jag och dunkar Lady Gagas nya låt Eh Eh (nothing else i can say), väldigt bra låt tycker jag. Aida är påväg hit såklart och hon har med sig godis, underbart! Jag undrar vad som händer ikväll? Vi ska va här till och börja med sen får vi se vart vindarna tar oss.

Sitter just nu och väntar på Hämtmat, supergott! Mamma och pappa ska käka pizza men för mig blir det bland det bästa som finns, SUSHI!! wiiii

Sitter och deppar lite över att jag inte är 18 än, jag har den oturen att fylla år sent på året nämligen i september. Jag vill ju va 18 och kunna gå på alla skivor, och jag vill va 18 i sommar, tänk er bara! buhuuu. Jaja håll ut Amanda, håll uuuuut!

Kommentarer
Postat av: Clara

vilken fin design! när ska vi ses då bruden?

2009-02-27 @ 20:11:35
Postat av: Amanda Wiberg

Clara: tack tack :D jadu bra fråga hör av dig när du har tid :)

2009-02-27 @ 22:16:46
URL: http://blondmee.blogg.se/
Postat av: Clara

how about tomorrow? :P

2009-02-28 @ 15:58:57
Postat av: Amanda Wiberg

absolut :)

2009-02-28 @ 20:01:42
URL: http://blondmee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0