LÖRDAG

Godkväll!
Idag har jag vart på Stinsen med mamma och pappa. Vi fikade och handlade lite och sen var vi på expert och skulle byta mina ipodhörlurar som gått sönder.

När jag kom hem dröjde det inte länge innan Aida kom hit. Vi var först bara här hemma hos mig och chillade, åt middag och fixade oss lite. Sen drog vi hem till Matthis och käkade semlor, som han sjort själv, gottii! När han skulle dra till Åre med massa grabbar, drog vi hem.

Nu har Aida precis dragigt sig hemmåt, hon ska upp redan halv fem imorgon bitti och tävla i ridning. Själv  vet jag inte om jag ska gå och sova eller om jag ska dra ut, eventuellt möta upp Carro. 
Är jävligt trött efter igår men jag e ändå inte taggad på att gå och lägga mig, aaaja får helt enket se hur detta slutar. 

Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0