min nya blogg - igen

Jag hetar Amanda Wiberg, går andra året på Vilunda Gymnasium, sam ekonomi. Jag bor med min familj, mamma, pappa, och två bröder, i Upplands Väsby.
På fritiden umgås jag med mina underbara vänner, sjunger och tränar. Jag älskar kläder och allt där till, är ett freak i godis och jag kan inte leva utan  musik.

På bloggen kommer jag att skriva om mitt liv, vad jag gör, tycker och tänker om saker och ting, varför det nu skulle vara intressant för er andra egentligen, men mest kommer jag skriva för att jag tycker det är kul och för att få skriva av mig.

Tidigare har jag bloggat på fjestis, amandawiberg och aochc som jag har tillmsammans med min kära vän caroline, kommer dock inte sluta skriva på aochc (hoppas jag) men vill lixom ha en egen blogg samtidigt.

Det var lite kort om mig, jag hoppas ni kommer gilla min blogg. Sköt om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0