rida

Igår var jag, Aida, Adam, Tommy och Palmi hemma hos mig. Det var ju kul och så. En låt som inte går att få från huvudet från igår är Carlito, haha.

Imorse drog jag och Aida till hennes stall där hennes hästar är, Lorentino och Casper. Lorentino var snällast, Casper försökte bita axeln av mig.. Jag red också, travade och fick igång honom (Lorentino) själv. Sen käkade vi Kinamat i Märsta, jag, Aida och hennes mamma.

Ikväll ska vi förmodligen ut, sista dagen på lovet som man kan hitta på något så hoppas på nått kul. Magda är påväg hit och jag och Aida bör börja fixa oss nu. Jag är inte ett dugg taggad faktiskt men då är det väl bara att lyssna på Carlito, hahahahahaha.

Skriver senare, ha det bra så länge.

Lite söta bilder från idag i stallet, Lorentino är bruna och Casper är den gråa. Klicka på bilderna för att se dom större



    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0