SÖNDAG

Hejhej! :D Har som sagt åkt upp till Gävle nu. Tog tåget som gick 11:49 från upplands väsby station så jag var framme på Gävle station klockan 13:30. På stationen hämtade min faster (Theresa) upp mig med en sovande bebis. Vi gick på stan och shoppade lite medans Patrik (hennes "man"),  Märta och Matilda var på bio. Efter bionm åkte vi hem till min farmor och farfar, där jag är just nu.  

Inatt ska jag sova här hos dom och imorgon ska jag åka skidor i Kungsberget med mina småkusiner, dom ska visa sina skills efter att ha gått på skidskola. Matilda min kusin som är 4år sa till mig "Amanda, jag ska lära dig hur man åker rakt ner för backen (tror hon syftade på störtlopp), ibland rammlar man, men det gör ingenting! sa hon.   Sen ska jag åka hem imorgon kväll eller på onsdag förmiddag. Har inte bestämmt mig än.

Ska dricka te nu.  Vi hörs sötisar . :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0