TJA

Hej hej. Jag sitter här och väntar på Aida som snart kommer hit.
Igår var vi bara hemma hos mig. Det är ganska najs ändå eftersom jag och min brorsa bor själva förtillfället. Jag, Aida, Carro och Darja var här och senare kom även Adam och Palmi.
Idag har jag inte gjort mycket, Magda var här en stund under dagen och vi snackade mest och åt pizza. Sen har jag även tränat.

Ikväll ska jag och Aida antingen hem till en kille nere vid station eller så ska vi träffa Magda, Issa, Darja och Carro, eller både och kankse?

Känner att jag inte har så mycket intressan att skriva om, om ni har förslag så tipsa gärna.

Nu ska jag och spöa min brorsa och hans kompis i Gitarr Hero, KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0