diet

igår började jag med min nya diet, men jag har redan idag avbrutit den. anledninge är den att jag ju som sagt är sjuk, halsfluss igen, och går på antibiotika, vilket jag fck reda på idag inte alls är bra när man kör den här dieten som jag gör. man ska tydligen inte vara sjuk/nyss ha vart sjuk eller äta värktabletter när man gör den vilket jag är och gör´. så för att riskera att inte bli sjukare så avbröt jag den. har vart sjuk hela mitt sommarlov hittsill och då menar jag verklige hela, så nu vill jag bara bli frisk så fort som möljigt.

har nyss taggt en varm dusch och läst min nya veckorevyn, ska ta och städa mitt rum och måla naglarna nu sen vill jag göra nått ikväll, vill verkligen inte sitta hemma helt själv i alla fall. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0