lördag

igår var jag i gävle ocg firade bästa farfarn i världen(min såklkart) träffade massa släkt och dte var trevligt.
på kvällen igår åkta jag till norrtälje med fredrik, philip och micke, va på en tjejs landställe, linnea hette hon, jättetrevliga folk träffade vi där. var ganska chill vilket passade mig perfect eftersom jag var så trött. vi åkte båt dit eftersom att det låg på en ö skitmysigt att va i skärgården, där borde man va hela sommrarna. :)

gävle, småkuzzzzzzzarnaa yao

norrtälje


Kommentarer
Postat av: aa

vad heter han med ed hardy linne? =)

2009-07-13 @ 00:33:29
Postat av: Amanda Wiberg

fredrik

2009-07-13 @ 13:15:30
URL: http://blondmee.blogg.se/
Postat av: Anonym

han är ju skiiiiitsnygg!!!!

2009-07-15 @ 13:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0