några dagar i avesta

anledningen till att jag inte bloggat dom senaste dagarna är för jag inte vart hemma, jag har nämligen vart i avesta och hälsat på min kära släkting Ami. har gjort helt andra saker än vad jag gör här hemma. hon är ju 95 år så det blir ju lite annat, det som ändå är så kul är att hon är helt klar i huvet iaf så jag kan ju prata med henne om allt och vi kan ju umgås som vanligt och allt. det är kul. vi har snackat släkt, vilket är intressan eftersom jag har jättedålig koll på slökten på min mammas sida (Ami är på min mammas sida), sen har vi pratat plotik, resor, mode, musik, ja i princip allt. sen har vi haft ett "party" vi bjöd in hennes vänner, det var kul alla är så guilliga. jaja hur som helst har dte vart jättekul att hälsa på henne eftersom jag sällan träffar henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0