senaste dagarn

i tisdags firade vi olivia som hade fyllt år och tagigt körkort, grattis gumman :D

onsdag var jag och aida med samme och hans kompisar i hammarby sjöstad, galet fint ställe det där! hemresan var väl i pprincip löika kul som tiden där, träffade mycket roliga människor och random pepole dansade i aidas kilklacksskor på natt bussen.

torsdagen blev det bio, transformes, den va bra jag gillade visst sånn typ av film också..

fredag var jätte chill och igår lördag var jätte röj. var med frida i stan på dagen och käkade även iddag där inne på baresso. sen var det raka vägen hem till frida som gällde, fixa sig på typ en kavrt och sen vidare hem till sonny. det blev spårat men jag hade iaf kul.
smidig som man är så rammlade jag rak igenom en häck när jag skulle kolla om dte var mjuk på andra sidan, typ gräs, så man kuden hoppa över den utan att göra illa sig. men nej det var det inte och när jag ska luta mig över för att kika så rammlar jag rakt igenom häcken och tas emot av mimn haka i en tegelmur som befann sig på andra sidan, alltså inte gräs, som jag ahde hoppts på. idag är min haka blå och ömm, och min kropp har massa rivsår. typiskt men man fick sig i varje fall ett gott skratt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0