7 dagar

vädret är underbart, idag har man väl lyckats få lite mer färg (hoppas jag iaf) om bara en vecka åker vi till magaluf tjejer! kan ni fatta det? :D bara sju dagar kvar, ingenting!

har börjat med jetset metoden, ska köra den nu fram tills vi åker, sen är ju mitt onyttighetslöfte eller vad jag ska säga batt jag kallar det slut.

asså bara sju dagar, iiiiiiih!


här har ni oss som ska åka, en till tjej som heter frida ska också med, men henne har jag aldrig träffat känns lite taskigt att inte ta med en bild på henne men blir svårt när jag inte ens vet hur hon serut. men iaf vi är tio tjejer som åker och jag ser verkligen fram emot de. hhihihi

Kommentarer
Postat av: johanna

6 dagar kvar nu!!!! :D:D:D:D:D:D:D

2009-06-03 @ 16:47:42
URL: http://nordqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0