besökrekord.

en kämpig dag har det vart idag, fast har gjort mycket nytta iallafall. har vart och handlat i centan, har tömt baracken och flyttat in i mitt rum, fy va skönt!!!

var och handla godis och sånt på rimi med mamma, för på tisdag får jag ju äta sånt igen, då har jag hållt mig i två månader, är faktiskt stolt för ni som känner mig vet att jag är en riktigt godisgris, godis är det bästa jag vet.

sen kom aida, när hon såg mitt gidis blev hon sugen så vi cyklade ner till rimi, jag skjutsade och vi klarade oss utan skador, peppar pappar...

sen har jag ju packat nästa allt inför resan, bra va? nu är det bara det siasta lilla det som jag inte kan packa ner än som platttång och sånt tillexempel.

idag hade jag besöksrekord, hihihihihi



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0