desperate ikväll, wiiie

försov mig.. inte så bra har redan massa frånvaro. Idag är det tisdag alltså desperate ikväll. Jag hade missat dom två avsnitten när Edie dog, och jag vägrade bli upptaterad av mina vänner vad som hänt (eftersom jag hade tänkt se på repris, men så blev det inte) så när jag då kollade sist och märkte vad som hänt blev jag såklart galen, ingen av mina hemmafruar får ju dö!!!!!! tänkte bara säga att jag hatar Dave också, jävla skummis! åh mina älskade hemmafruar, haha. jag vet jag är en nörd..

vädret är inte nå bra idag, men det hindrar mig inte från att tänka på sommarn, åh om en vecka sitteer vi på planet brudar. jag vill ha vacket väder och klä mig som heta Ashley Olsen  !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0