dessa listor..


gillar bilden för här var det sommar, jag var kär och blå på tungan av alla blåbär

1. jag har insett att min senaste kyss - var mysig
2. jag lyssnar på - Erik Hassle - Bump in the Road
3. jag pratar med -  aida
4. jag älskar/tycker om - bra väder, det säger ju sig självt varför
5. min bästa vän är - har ingen speciell bästa tjejkompis, har vissa som står mig närmare än andra bara. Andreas Hultgren är min bästa killkompis. 
6. min första riktiga kyss - var med en rolig person som jag tyckte om väldigt mycket då
7. jag avskyr när folk frågar - vad jag fick när jag fyllde år
8. kärlek är - svårt men underbart
9. äktenskap är - stort
10. någonstans, tänker någon - på mig ;)
11. jag kommer alltid att - älska
12. jag är hemligt förälskad - noooohohoh
13. sist jag grät var - säkert av en film
14. min mobiltelefon - trasig
15. när jag vaknar på mornarna - vill jag bara ligga kvar
16. innan jag går och lägger mig - sitter jag vid datan / kollar satc
17. just nu tänker jag på - något riktigt hemligt och skrämmande
18. bebisar är - lovely
19. idag ska jag - idag? det är kväll och jag ska sova och kolla sex and the city
20. ikväll ska jag - samma som frågan innan
21. imorgon kommer jag -  vara ledig
22. jag vill verkligen vara - frisk

Kommentarer
Postat av: johanna

haha tungan trodde ja va din underläpp först x)

2009-06-03 @ 16:44:17
URL: http://nordqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0