ge mig mat

Godmorgon sitter här med mitt gröna te, typ det ända goda i min jävla diet. Jag är sugen på allt, jag vill äta, tänk jag som aldrig är sugen på att äta känner mig helt plötsligt som värsta matvraket, haha. Mamma sa igår att den här dieten kanske är bra för mig då, att jag får "igpng" mitt matsug och hon säger att det är så skönt att höra att säger att jag vill äta och att jag är hungrig och inte tvärt om som annaras, haha. Även om jag inte går ner i vikt nu så kanske min matlust kommer tillbaka, vilket kanske kan vara bra, eller? vet inte riktigt vad jag tycker om det, haha. Hahah jag har ändå bara mig själv att skylla, det är ju jag som valt att göra den här trista dietend.

Idga är jag ju ledig, ska träffa Danni. ha en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0