halloj

har vart nere i centrum today agin. nu köpte jag ett par skor och ett par solbrillor. men jag måste ner igen, klumpig som man är, jag skulle lämnat tillbaka en svartsolhatt som jag inte längre vill ha nu när jag har min vita. fast jag hade glömt kvittot så jag fick inte, så nu ska jasg net igen, fast inte än på ett tag. det sköna är ju att jag näsyan är klar med all packning. har bara lite små saker kvaR. idagär ju sista dagen på min diet och den har faktiskt gjort resultat även fast jag inte kört den så länge som man ska . så detta kommer jag dfenitivt göra om.

ni vet förresten gucci tapeterna jag pratade om förut, jag har fått tag på det nu!!!!! haha jag är skitglad, jag har jämt velat ha en walk in closet och nu kommer jag få en med riktiga gucci tapeter. iiiiiiiiih.

imorgon åker vi ju också tjejer, jag måste erkänna att jag är skitnervös för jag har sånn flyckskräck. men vi tar väl hand om varandra, visst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0