jag har en åsikt

kände att jag verkligen måste skriva en sak

tänk dig när du är på fest tillexempel, hur brukar du vara mot nya männsikor som du inte träffat? jag själv brukar i alla flesta fall presentera mig när jag träffa nya människor, det tror jag det flesta gör. Det är ju någonting man gör för att vara trevlig, eller hur? jag försöker alltid att möta alla nya jag träffar på ett bra sett. Grejen är ju att här kan man välja viklen bld man vill att folk ´ska ha av en. Träffar jag en person som jag aldrig träffat förut och aldrig hört talas om förutt så blir ju den personens första intryck så som jag kommer minnas han eller hon som, iaf tills nästa gång jag träffar den. Det vill säga är personen trevlig och kommer fram och hälsar osv är ju chansen ganska stor att man minns personen som en najs person men är personen en bitch och tror att den är bättre än alla andra så är ju chansen väldigt stor att man kommer ihåg den här personen som en väldig onajs människa, med andra ord är ju första intrycket ganska viktigt. allt detta är ju ganska självklart, men ändå tänk på det? hur vill du att folk ska komma ihåg dig? antagligen som en bra person, eller?

den senaste tiden när jag har umgåts med ett speciellt umgänge, om jag ska kalla det så, så har de nästa alltid funnits några där som vart den här onajs typen (notera att vi inte hänger me dom onajsa, utan dom vi umgås med råkar ha ett onajs sällskap (dom) och ett najs (oss) och ibland råkar alla hamna på samma ställe), jag vet inte om det är för att dom ser mig och mina tjejer som ett hot, för det känns nästan som det, hahahaha. det är ganska patetiskt hur dom beter sig. vi har bara ignorerat dom hela tiden vilket jag tror dom tycker är väldigt irriterande. det måste kännas jobbigt när vi framstår som dom mogna. vi skrattar bara åt er :)

Kommentarer
Postat av: daniella

Galet bra skrivet!!

2009-06-23 @ 22:57:41
Postat av: =)

Det har du faktiskt rätt i, har också tänk på detta och det är sant, jag framstår ju som en tyst och tråkig människa, men ni har inte sett mitt riktiga jag så ni kan ju inte se mig som den jag egentligen är. Men jag ser iaf dig som en glad, frammåt och trevlig tjej som många tycker om =)

// Den du vet det är som gått i samma klass som dig från 3:an till 9:an. ;D

2009-06-23 @ 22:59:37
Postat av: Tessie

Känns som om man borde veta vem det är.. hihi



Håller med, det är inte så värst ansträngande och vara trevlig gentemot nya människor.

Om man anser det onödigt bör man nog inte ens träffa nya människor med den inställningen.

2009-06-24 @ 13:25:43
URL: http://theresesj.blogg.se/
Postat av: =)

Ja du vet vem det är Tessie ;P Hehe

2009-06-24 @ 19:42:30
Postat av: Anonym

HAAHAHAHHAAHAHAHAH vi skrattar åt dig amanda :)

du är en liten skit gemfört me oss ;)

puss

2009-06-27 @ 19:58:53
Postat av: Amanda Wiberg

det är ju kul att du läser min blogg iaf :)

2009-06-28 @ 14:40:15
URL: http://blondmee.blogg.se/
Postat av: Mickis Edholm

haha pinsamma brudar..

2009-06-28 @ 23:09:35
Postat av: :D

Jag läser din blogg varje dag ;D Tihi

Pusss

2009-06-30 @ 22:59:40
Postat av: Amanda Wiberg

va kul att höra :)

2009-07-05 @ 13:15:16
URL: http://blondmee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0