de senaste dagarna

de snaste dagarna har vart chill. igår firade vi Pärra, var hemma hos honom och partade med massa folk, riktigt njas. jag och Danni var även förbi Felix en stund där det spårde ur totalt sen tog vi en sväng förbi johanna innan vi i princip hetsade hem till sängen för vi var så trötta.
 
iförr går förade vi hemma hos sandras farmor och sen drog vi på party hos John in the bush.

torsdag var en mysig dag, eller jag jobbade först i tre timmar men sen var det hem till snadras farmor och sola och bada med henne, hanna och danni. sen planerade vi en mysig kväll där och så blev det väl.

nu ringde hanna precis och sa att vi ska åka till snadra halv sex för vi ska äta middag där. så nu måste jag skynad mig för vi ska förbi rimi innan och vi måste gå förbi där klockan fem. så nu är det hets grabbar, seee yah!!!!!!!!!!!

torsdags, hos snadreas farmor



norskfylla på kvällen

hos pär igår.



hittade nån dude och dansade ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle vara kul att se lite bilder från Magaluf! Lätt ut.

2009-06-29 @ 14:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0