hejhå

förlåt för kass upptatering! har haft mycket att göra. i torsdsags så var jag först i centrum med johanna, sen en lektion i skolan, sen kista med mamma (köpa sista grejerna till magaluf) sen hem å lalal. igår var jag först och såg på alla som tog studenten.  FATTA ATT JAG BLEV TAGGAD!!!!!!  jag vill ocksåååååå, men bara ett år kvar, håll uuuuuut. haha. efter det åkte jag in yill stan och shoppade, gjorde värsta kapen, hel nöjd! hittade bla en vit solhatt som jag ommer glassa runt i i magaluf, bara två dagar kvar nu ;) efter det var det att skynda hem, fixa sig lite och dra till aspen på tjejmiddag, eftersom hon fyllt 18 i tisdags :D när de flesta drog på slutskivan drog jag och sandra och mötte upp aida,  sen hem till bästisadde och parta lite med han och fler. kvällen avslutades hos bysen med massa fulla människor, själv var man helt nykter fast jag har såklart kul ändå. kom hem vid halv sju men somnade inte förens nån timme senare,  så idag e man trötter. 
nu förstår man kanske varför jag inte hunnit blogga, dessutom har mitt internet busat lite ch inte funkat hela tiden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0