tvkväll

ikväll har jag kollat på tv ,Paris hiltons nya program Paris Hilton's My New BFF, haha vilket pinsamt program, men det är det som göre så roligt! Kommer förmodligen titta på det mer. Jag undrar om det varkligen är så att hon varkligen tror att hon kommer hitta en riktigt ny bästakompis eller om hon bara gör det för att komma med något, så hon inte blir bortglömd. Själv är jag inte alls ett sort fan av Paris hilton, tycker hon är allmänt divig och tror att hon är bäst, störst och bvackrast och mest värd. Om det nu är så att hon verkligen är ute efter att få en ny bästis så kan jag inte förstå att hon vill ha nån som tofflar sådär.. aja hon kanske gillar det och då e det ju bara bra, haha.

Sen har jag ju självklart kollat på DH, alltid lika bra! Älskar Gaby, så jävla snygg, want her body, want her face, want hair, give me her everything!!!!! Eva Longoria måste vara en av världens vackraste kvinnor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0