FREDAG

och jag är sämst på att upptatera, fy på mig! men jag kan faktiskt skylla på att jag knappt vart hemma de två senste dagarna.

I går var jag i skoaln, sen var det snabbt hem och fixa och packa lite, sen drog jag till Rudbeck ock kollade på nån Show typ Vevax (eller vafan det hette, haha) , det var ganska kul. Efter det skulle jag och Aida egentligen till hennes stall men det blev inte så för hennes mamma hade fixat allt, så ist drog vi och käkade Kina mat i Märsta. Gott! Sen var det bara hem till henne och sova som gällde, vi hann äta lite god chokladhlass också iofs.

Imorse var jag med och lämnade Darius (typ världens gulligaste hund, han och Morris) på vetrinär kleniken. Han skulle opereras för att han har/hade en tumör på ena örat. Efter vi lämnat honom var det skolan som gällde. Jag hade FE (företags ekonomi) första lektionen, Sen har jag även haft religon och engelska. Efter engelskan var jag tvungen att hets renskriva min Petter uppsats innan jag skulle in till stan. Åkte in till stan vid halv fyra och där har jag träffat Lena och så har jag varit hos min sångpedagig Ceca som är grym! Det var jättekul verkligen.

Nu har jag nästan precis kommit hem och jag känner att jag borde äta något, har inte ätit sen halv elva idag och på tåget hem höll jag på att dö av hunger men så som jag är har det gått över nu och jag är inte alls hungrig eller sugen på nått längre. Det blir så när jag väntar för länge med att äta. Typiskt, men jag måste annars kommer jag bara börja må dåligt och bli grining och det vill men ju inte en fredag som denna, eller hur?

Jag känner att det här inlägget blir för lååååååångt. Jag vet inte riktigt än vad jag ska göra ikväll men det lär väl dyka upp något mysigt. Slutar skriva nu och hoppas att ni orkat läsa hela inlägget. PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, slyna

2009-03-09 @ 00:03:56
Postat av: Amanda Wiberg

våga visa vem du är :)

2009-03-09 @ 23:11:30
URL: http://blondmee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0