God kväll

sitter här färdig fixad och ska strax gå ner till restaurangen och äta middag med familjen och mina kusiner. Blir samma ställe som igår, så grymt gott där!

idag var jag i stugan på förmiddagen för att vädret inte var på topp men på eftermiddagen blev det bättre och då gav jag mig ut och gjorde backarna osäkra, haha. nej men det går riktigt bra att åka ju, jag är som ett litet barn i backen, jag älskar att åka i skogen med alla gupp och alla träd man måste akta sig för, skulle inte förvåna mig om jag kom hem med ett brutet ben eller nått för jag tänker inte jag köööör bara ;) hahhh

dom har godaste varmchokladen här uppe måste jag bara säga, uppe i toppstugan. Äkta varm choklad, alltså riktigt choklad inte nått jävla pulver, haha. Varmchoklad är pricken över i:t när man är i fjällen. Speciellt när man vart ute och åkte ett tag och är frusen.

Nej nu ser jag att det är dags att gå ner till restaurangen, ha en bra kväll.

Kommentarer
Postat av: daniella

haha japp kööör bara

2009-03-31 @ 19:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0