God kväll

hej hej. vi har som sagt ätit middag på solbrännet och det var hur gott som helst. åt ryggbiff med potatisgratäng och pepparsås. efter middagen gick vi ner till fjällgården som det kallas, det är där hotellet är och så finns det spa och restauranger och sånt grejs. Där är det jättemysigt och vi har suttit där i sköna soffor framför en öppenspis och spelat kort. Sen har vi chillat här i stugan och kollat på tv.

Nu är jag dundertrött och ska hoppa i säng så att jag orkar med en till dag full med skidåkning imorgon, .en jävligt bra sak med att va i fjällen och att åka skidor är att man får grym motion, värsta rump-lyftar-träningen har jag läst att det är att åka slalom, vilken tur att jag gör det! haha ni som känner mig vet hur jag tjatar om att "lyfta" min rumpa, haha. Fast å andra sidan så äter och dricker man kanske inte så nyttigt när man är såhär på semester, haha.

god natt gullungarna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0